حقوق

حقوق اساسی،بین الملل،جزا و جرم شناسی و ... .

حقوق

حقوق اساسی،بین الملل،جزا و جرم شناسی و ... .

حقوق
با سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم این وبلاگ جهت تبادل نظر و ارتقاء و افزایش سطح علمی و آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات حقوقی ، معرفی کتب،منابع و وبلاگها و سایتهای حقوقی ایجاد شده است لذا این وبلاگ صرفاً جهت مطالب و مقالات و معرفی کتب حقوقی می باشد از درج نظرات تبلیغاتی ، سیاسی و توهین آمیز جداً خودداری نمایید.


هیچ انسانی نیست که با خود پیامی به جهان نیاورده باشد.
عیب‌های آزادی، عیب‌های انسان است.
حقیقت‌، حقیقت‌طلبی است
نویسندگان


ساعت فلش

۲۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

ضمن‌ آرزوی‌ موفقیت‌ برای‌ داوطلبانیکه در آزمون متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری در ‌سال 1392ثبت‌ نام‌ نموده‌‌اند، بدین‌ وسیله‌ به ‌اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز جمعه مورخ 1/9/92 در 23 شهرستان برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز دوشنبه مورخ 27/8/1392 براساس‌ مندرجات‌ بند « الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org   قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی "مطابق بند «ب» این اطلاعیه" به حوزه های رفع نقص (براساس جدول مندرج در بند «د») مراجعه نمایند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 26 Aban 92 ، 08:41
حسن اکبرتبار کامی
نویسنده: توحید شفیع زاده
 جادوگری سابقه یی به طول عمر بشریت دارد. اگر زندگی بشر را دارای دو بعد مادی و معنوی بدانیم، همان گونه که در بعد مادی زندگی او با عصر حجر شروع می‌شود، در بعد معنوی دوره آغازین زندگی بشری، عصر جادوگری است. بشر اولیه، مدت زمانی مدید به نیروهای ماوراءالطبیعه و خارج از حوزه شناخت انسان اعتقاد داشته و همواره در پی یافتن راه حلی برای توجیه این مسائل بوده است. جادوگری را می‌توان به این شکل تعریف ...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 21 Aban 92 ، 10:22
حسن اکبرتبار کامی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 21 Aban 92 ، 09:45
حسن اکبرتبار کامی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 21 Aban 92 ، 09:26
حسن اکبرتبار کامی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 21 Aban 92 ، 09:04
حسن اکبرتبار کامی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 21 Aban 92 ، 08:57
حسن اکبرتبار کامی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 21 Aban 92 ، 08:56
حسن اکبرتبار کامی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 21 Aban 92 ، 08:53
حسن اکبرتبار کامی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 21 Aban 92 ، 08:44
حسن اکبرتبار کامی



نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع)




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 21 Aban 92 ، 08:37
حسن اکبرتبار کامی