حقوق

حقوق اساسی،بین الملل،جزا و جرم شناسی و ... .

حقوق

حقوق اساسی،بین الملل،جزا و جرم شناسی و ... .

حقوق
با سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم این وبلاگ جهت تبادل نظر و ارتقاء و افزایش سطح علمی و آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات حقوقی ، معرفی کتب،منابع و وبلاگها و سایتهای حقوقی ایجاد شده است لذا این وبلاگ صرفاً جهت مطالب و مقالات و معرفی کتب حقوقی می باشد از درج نظرات تبلیغاتی ، سیاسی و توهین آمیز جداً خودداری نمایید.


هیچ انسانی نیست که با خود پیامی به جهان نیاورده باشد.
عیب‌های آزادی، عیب‌های انسان است.
حقیقت‌، حقیقت‌طلبی است
نویسندگان


ساعت فلش
بسم الله الرحمن الرحیم
آزمون

پس از ارائه برنامه ریزی ویژه آزمون وکالت (
+) که مورد استقبال بی نظیر کاربران قرار گرفت و بیش از 1500 دانلود از نسخه اولیه، 3000 دانلود از نسخه ویرایش شده و نزدیک به 400 دانلود از نسخه نهایی آن صورت گرفت (نسخه نهایی به همراه حواشی مهم کتاب نظم حقوقی می باشد)، هم اینک برنامه ریزی مطالعاتی آزمون قضاوت، به همراه، ضرائب و شرایط شرکت در آزمون جهت استفاده کاربران در سایت ارائه شده است. جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک فرمائید:



موافقین ۰ مخالفین ۰ 92/04/31
حسن اکبرتبار کامی

نظرات  (۲۱)

با سلام  من ارشد فقه وحقوقو انشاا...پایان 93 میگیرم ولیسانس حوزه هم دارم توی این رشته ها کتابای حقوقی نداشتیم تابه حال به نظرشما اگه ازحالا وقت بذادم برای ازمون قضاوت93میتونم موفق باشم؟
پاسخ:

100% دوست عزیز
01 Azar 93 ، 20:58 محدثه
با سلام من فارغ التحصیل سال 91 رشته حقوق هستم سال 91 در آزمون قضاوت شرکت کردم و رتبه ی 10000 آوردم ولی هیچی نخونده بودم حالا اگر برای سال 94 آزمون بدهم به نظر شما شانس قبولی دارم ؟سال 94 آخرین سال برگزاری آزمون قضاوت است؟
پاسخ:

با سلام
مطمئنا موفق میشوید....
نه آزمون برگزار میشه/به شایعات توجه نکنید.
07 Tir 94 ، 11:33 هاشمی

با عرض سلام و خسته نباشید  
ایا سال 94ازمون قضاوت برگزار میشود ؟
پاسخ:

با سلام
بله دوست عزیز
سلام ایا امتحان قضاوت95 برگزار میشه تشکر

پاسخ:

بله حتما.....
 سلام.
بنده فارغ‌التحصیل رشته علوم قضایی .. کارشناسی...هستم .از امروز برای آزمون سال 95.

1. آزمون 95 کی برگزار میشه؟

2. روزی چند ساعت مطالعه داشته باشم؟

3. شانس قبولی چند درصد است ؟


با تشکر فراوان
پاسخ:

1- اوایل اذرماه
2- روزانه 12 ساعت و بیشتر
3- بستگی به تلاش شما دارد.
سلام ممنون از سایت خوبتون و پاسخگو بودن شما
بنده دانشجوی ارشد حقوق عمومی هستم و خدمت سربازی هم نرفته ام ایا می توانم در آزمون قضاوت شرکت کنم؟
پاسخ:

با سلام"
بله دوست عزیز.
سلام خواستم خواهش کنم اگه امکان داره راجع به روشهای مطالعه وتست زنی حقوق اساسی توضیحات مفصلی بدین . من کارشناسی فقه دارم ومیخوام ازمون قضا شرکت کنم ولی هیچ پیش زمینه ذهنی از این درس ونحوه تست زنی اون ندارم.نمیدونم چجوری باید برای این درس زمانبندی داشته باشم.ممنون از راهنماییتون.
سلام .. توروخدا جوابم بدید.. من کارشناسی غیر مرتبط حقوق هستم یعنی کارشناسی ثبت دارم ولی کاردانی فنی.. میشه واسه قضاوت شرکت کرد؟
پاسخ:

سلام علیکم؛ خیر...

با سلام

کارشناس ارشد جراهستم

دوسال خدمت سربازی دارم -

چندسال سابقه بیمه هم دارم

متولد1/12/1355می باشم راهنمایی بفرمایید من می توانم درآزمون قضاوت شرکت کنم       با تشکر

پاسخ:

با سلام؛
خیر نمیتوانید...

01 Khordad 95 ، 03:18 محمودشمسی
سلام .. توروخدا جوابم بدید.. من کارشناسی غیر مرتبط حقوق هستم یعنی کارشناسی ثبت دارم ولی کاردانی فنی.. میشه واسه قضاوت شرکت کرد؟
پاسخ:

ملاک برای آزمون قضاوت و وکالت مدرک کارشناسی حقوق هستش....

با سلام و احترام

بنده ترم آخر رشته ی حقوق کارشناسی هستم ،و خدمت هم نرفتم لیکن تا سال 97 معافیت تحصیلی دارم آیا میتوانم ئذ آرمون شرکت نمایم یا خیر؟،در آزمون وکالت چطور؟

با تشکر

با سلام و احترام

بنده ترم آخر رشته ی حقوق کارشناسی هستم ،و خدمت هم نرفتم لیکن تا سال 97 معافیت تحصیلی دارم آیا میتوانم ئذ آرمون شرکت نمایم یا خیر؟،در آزمون وکالت چطور؟

با تشکر

پاسخ:

با سلام
آزمون قضاوت میتونید، اما وکالت خیر....
باسلام و قبولی طاعاتو عبادات،این حقیر فارغ التحصیل علوم قضایی در مقطع کارشناسی و دانشجو ترم ۲ارشد حقوق خصوصی ام،لذا با توجه ب شوق و علاقه بنده ب دروس حوزوی خواستار انصراف و ادامه تحصیل در حوزه ام،سوالم در این خصوص میباشد که:۱_تقریبا۱۴واحد متون فقه و اصول فقه گذرانده ام ایا دروس دروس معادل سازی می شودند در حوزه پیا بایستی از اول شروع کنم ب دروس حوزه؟سوال دوم:با وجود علاقه بسیار بنده ب تصدی امر قضا مانعی ب تصدی این شغل خواهم داشت ب دلیل انصراف از دانشگاه و ورود خوزه؟
باسلام و قبولی طاعاتو عبادات،این حقیر فارغ التحصیل علوم قضایی در مقطع کارشناسی و دانشجو ترم ۲ارشد حقوق خصوصی ام،لذا با توجه ب شوق و علاقه بنده ب دروس حوزوی خواستار انصراف و ادامه تحصیل در حوزه ام،سوالم در این خصوص میباشد که:۱_تقریبا۱۴واحد متون فقه و اصول فقه گذرانده ام ایا دروس دروس معادل سازی می شودند در حوزه پیا بایستی از اول شروع کنم ب دروس حوزه؟سوال دوم:با وجود علاقه بسیار بنده ب تصدی امر قضا مانعی ب تصدی این شغل خواهم داشت ب دلیل انصراف از دانشگاه و ورود خوزه؟
پاسخ:
با سلام، درخصوص تطبیق دروس اطلاعی ندارم اما نسبت به قضاوت مشکلی پیش نخواهد آمد و خدمت سربازی هم ملاک نخواهد بود ...
با سلام من کارشناسی حقوق دارم ازتون میخواستم درباره برنامه مناسب برای مصاحبه اختصاصی کمکم کنید چون ۵سالی هست که فارغ التحصیل شدم وحسابی از کتابا دور موندم
واینکه معمولا تا کی فرصت ثبت نام برای مصاحبه اختصاصی وجود داره امسال گویا آبان ماه سامانه اش فعال میشه
باتشکر
پاسخ:
سلام، قوانین مستمرا مطالعه گردد....
03 Khordad 96 ، 02:18 Mohamad Namdari
باعرض سلام من کارشناسی حقوق دارم اما کاردانی م کشاورزیه آیا می توانم درآزمون  قضاوت شرکت کنم 
پاسخ:
با سلام، خیر دوست عزیز.
سلام علیکم: 
بنده کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی دارم سوالم این بود که آیا آزمون قضاوت سال 96 برگزار میشه در ضمن سقف سنی برای داوطلبان که دارای مدرک کارشناسی هستن را هم بفرمایید.
التماس دعا...
با سلام و وقت بخیرمیخاستم منابع دقیق ازمون قضاوتو بدونم خیلی جاها اصول فقه و متون فقه نیست٫ و بعضی جاها هم زدن که هست من موندم دقیقش کدومه باید اونارم مطالعه بکنبم یا نه؟ با تشکر
سلام توروخدا منم راهنمایی کنید من لیسانس فقه و حقوق هستم میخوام شرپع کنم برای خوندن ازمون قضاوت ولی نمیدونم از کجا و چطوری شروع کنم کاش برای ماها ک فقه خوندیم ی کمکی بکنید ک چطور و با چ کتابایی شروع کنیم 
سلام علیکم
بنده الان ترم شش حقوق مقطع کارشناسی هستم 
تقریبا یک سال و نیم وقت دارم تا شرایط عمومی آزمون قضاوت رو دارا باشم
در این مدت با روزانه شش ساعت درس خواندن شانس قبولی دارم؟
18 Tir 98 ، 18:00 مریم صادقی
سلام من رشته حقوق ترم دوم هستم میخواستم از همین الآن شروع منم به خواندن که سال أول در ترمون فصارت قبول شم نمیدانم چه طور برنامه ریزی کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی