حقوق

حقوق اساسی،بین الملل،جزا و جرم شناسی و ... .

حقوق

حقوق اساسی،بین الملل،جزا و جرم شناسی و ... .

حقوق
با سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم این وبلاگ جهت تبادل نظر و ارتقاء و افزایش سطح علمی و آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات حقوقی ، معرفی کتب،منابع و وبلاگها و سایتهای حقوقی ایجاد شده است لذا این وبلاگ صرفاً جهت مطالب و مقالات و معرفی کتب حقوقی می باشد از درج نظرات تبلیغاتی ، سیاسی و توهین آمیز جداً خودداری نمایید.


هیچ انسانی نیست که با خود پیامی به جهان نیاورده باشد.
عیب‌های آزادی، عیب‌های انسان است.
حقیقت‌، حقیقت‌طلبی است
نویسندگان


ساعت فلش

به ندرت می‌توان کسی را در ایران یافت که از وضعیت خودرو رضایت داشته باشد. انحصار طولانی مدت در تولید خودروهای بی‌کیفیت داخلی که بسیاری از آنها تنها در ایران تولید شده و با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسند رفاه مصرف‌کننده را به سود عده‌ای اندک نابود کرده است.

به گزاری حقوق نیوز، بهانه اشتغالزایی ۵۰۰ هزار نفری شاغلان بخش خودرو که آمارها نشان می‌دهد کمتر از ۴۰هزار نفر در بخش تولید خودرو فعالیت می‌کنند باعث شده است تا عده‌ای در مقام توجیه تولید خودرو با وضعیت کنونی برآیند. ایرنا نوشت؛ نیازی به توضیح نیست که آمار ۵۰۰ هزار نفری شاغلان به خدماتی مانند تعویض روغن، پنچرگیری، تعمیرات و... مربوط می‌شود که چه خودروی داخلی در بازار باشد و چه خودروی وارداتی باکیفی تغییر نمی‌کند.
سیدسعید امامی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: خودروسازان داخلی در برابر انحصاری که دارند خدمات ارائه نکرده و عملا جاده بین مصرف‌کننده و تولیدکننده در صنعت خودرو جاده‌ای یک طرفه است. آنها در حالی از خدمات پس از فروش می‌گویند که اگر خودروی تحویلی به خریدار نقصی داشته باشد، به جای تحویل خودروی جدید که در قانون بدان تصریح شده یا حداقل رفع عیب سریع و بدون هزینه، با صرف زمان زیاد و بهانه‌های مختلف در مقابل اخذ هزینه از مشتری رفع عیب می‌کنند که به ندرت رضایت مشتری را به دنبال دارد.
وی افزود: هزینه تمام شده خودرو در ایران به دلیل سوءمدیریت و انحصاری عمل کردن به‌شدت بالا بوده و هر بار به بهانه حمایت از صنعت هزینه‌های زیادی را بر مشتریان تحمیل می‌کنند بدون آنکه از خود بپرسند پس چه کسی از مصرف‌کننده حمایت می‌کند. ظاهرا وظیفه وزارت صنعت تنها حمایت از تولیدکننده‌های خودرو است.
امامی تاکید کرد: برآوردهای دقیق کارشناسی نشان می‌دهد که در صورت مدیریت صحیح و ابتدایی که نیاز به برنامه‌ریزی حتی میان مدت نیز ندارد در خط تولید؛ ۳میلیون در هزینه تمام شده خودروی پراید صرفه جویی فوری اتفاق می‌افتاد که اگر هزینه‌های ناشی از ریخت و پاش یا عوارض بی‌ربط از آن کسر شود هزینه تمام شده پراید نه حدود ۲۰ میلیون تومان که تنها ۳ میلیون و ۷۰۰هزار تومان خواهد بود.
موافقین ۰ مخالفین ۱ 93/03/29
حسن اکبرتبار کامی

هزینه ساخت پراید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی